På mandag rykker 2.kl. ind til 3.-4. kl. De følger 3.-4.kl skema, men har fri hver dag kl. 13. Som de plejer.
0. – 2. klasse har i denne uge afsluttet emnet omkring solsystemet. De har alle vist stor interesse og kan måske fortælle jer forældre noget i ikke vidste om vores univers. Ellers kan i kigge forbi klassen og se det flotte solsystem børnene har lavet af papmache. Torsdag var vi ude og lave landart. I matematik har vi arbejdet videre med tal mønstre. Vi har fået nogle gode snakke om, at man kan se forskellige mønstre og man kan fortsætte på et mønstre på forskellige måder. Torsdag holdte vi afslutning for Casper. Vi legede, spiste flødeboller og hyggede i hinandens selskab. Jeg (Casper) vil gerne sige tusind tak for jeres forældres opbakning igennem de seneste 7 år. Tak for den flotte kurv fra jer forældre i 0. – 2. klasse. Sidst men ikke mindst, så ses vi på den anden side (af døren) 😉









3. – 4. klasse har i dansk arbejdet videre med deres skriftlige bøger. Det er lidt forskelligt hvor meget vi får lavet i dem. Men i denne uge har vi brugt lidt ekstra tid, for kunne nå lidt videre med dem. I krea er vi blevet færdige med toilet rulle blomsterne, og de står så smuk og pynter rundt i hele klassen. Derudover er de begyndt at lave påske pompon dyr. Det kan godt sætte tålmodigheden på prøve, at skulle få snoren til at makke ret. 3. – 4. klasse har arbejdet med gange og division på forskellige måder igennem spil, leg og opgaver. I naturfag har vi undersøgt pH værdien af forskellige ting der bliver brugt i køkkenet. I musik er vi gået i gang med at spille et nummer der hedder Hey se på mig. Det handler om at føle sig udenfor, og man gerne vil være venner. 3.-4. klasse har i denne uge arbejdet med at skrive postkort i engelsk. Der er blevet arbejdet med fantasien såvel som med sproget, da det skulle skrives om et fiktivt besøg i zoologisk have. Nogle elever syntes det var nemt, mens andre synes det var svært, når man nu egentlig ikke havde været i zoologisk have.




Vi ønsker Alle en dejlig weekend
/Personalet